Gardenia 2018 – Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu

gardenia 2018Jak co roku, pierwszą imprezą targową, w której bierzemy udział, są Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA. Przedsięwzięcie organizowane jest na terenie MTP w Poznaniu w dniach 22-24.02.2018 r. Zgodnie z tradycją Kiermasz Ogrodniczy przypada na ostatnie 2 dni targów.

 

Gardenia już po raz dwunasty zaprasza zwiedzających, pasjonatów ogrodnictwa, miłośników terenów zielonych do odwiedzenia stoisk wystawowych,  na których prezentowane są m.in. dekoracje i akcesoria ogrodowe. Można dowiedzieć się w jaki sposób zaplanować sadzenie roślin, grządek warzywnych i drzewek owocowych, by ogród był nie tylko przyjemny dla oka, ale też użyteczny. Swoją ofertę przedstawiają również szkółki, które prezentują kilkaset drzew, krzewek, kwiatów, bylin, ciekawych, nietypowych i nowych odmian roślin.

Imprezę tworzą ludzie z pasją, którzy z wielkim zaangażowaniem dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Osoby zainteresowane nowymi trendami będą mogły zapoznać się z bogatym asortymentem ogrodniczym oraz wysłuchać porad na temat kompleksowego utrzymania ogrodu. Dużą atrakcją są warsztaty projektowe organizowane dla publiczności.

Zwiedzający mogą wzbogacić swój ogród podczas Kiermaszu Ogrodniczego, na którym można zakupić różnego rodzaju rośliny i narzędzia od kwiatów doniczkowych i rabatowych, po drzewa owocowe, krzewy ozdobne, nasiona, trawy, warzywa, nawozy, grabie, a nawet koparki. 

Dlaczego warto brać udział?

 

GARDENIA 2017 w liczbach:

  • blisko 600 wystawców
  • powierzchnia wystawiennicza 39.000 mkw
  • setki nowości
  • 29 Złote Medale
  • rośliny wyróżnione w konkursie GRAND PRIX GARDENII
  • 28.719 odwiedzających*
  • ofertę zaprezentowali branżowy liderzy, a także nowe firmy, które swoje produkty dopiero wprowadzają na polski rynek.

Uczestnicząc w targach GARDENIA możesz:

  • zainteresować swoją ofertą właścicieli i pracowników hurtowni, centrów  sklepów ogrodniczych, osób odpowiedzialnych za tereny zieleni miejskich i osiedlowych, architektów krajobrazu, przedstawicieli firm wykonujących ogrody, właścicieli gospodarstw ogrodniczych i szkółkarskich, miłośników ogrodów
  • skutecznie promować nowości produktowe (strona www, Gardenia News oraz w prasie branżowej)
  • aktywnie zabiegać o nowe kontakty handlowe poprzez udział w spotkaniach z zorganizowanymi grupami zwiedzających (matchmaking)
  • efektywnie dysponować budżetem marketingowym i skorzystać z dodatkowych form promocji dostępnych wyłącznie dla wystawców GARDENIA 2016 (np. reklama w magazynie „Gardenia News”, reklama wielkopowierzchniowa na terenie targów)
  • spotkać się z przedstawicielami prasy specjalistycznej
  • Twoja oferta zostanie zaprezentowana wśród liderów z branży ogordniczej
  • dzięki programowi HOSTED BUYERS spotkasz się z zagranicznymi zwiedzającymi, wśród których pojawią się osoby decyzyjne wyższego szczebla gotowe do nawiązania kontaktów handlowych

 

źródło: http://gardenia.mtp.pl/pl/gardenia_w_pigulce/dlaczego_warto_wziac_udzial_w_targach_gardenia/